mittponnyliv

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Lovisa Sjöberg - 17 augusti 2011 15:19

Det blir ingen dressyrträning idag utan det är flyttat till fredag istället  Jag var ju riktigt taggat för att träna eftersom att han gick så bra igår! Men hoppas jag e lika taggad till Fredag då!


// Lovisa<3

Av Lovisa Sjöberg - 17 augusti 2011 08:39

Igår så red jag ett rejält dressyrpass på Athos, o gud vilken ponny jag har! Jag skrittade ut en kortis först, sen gick jag in i paddocken och började jobba honom på volter i skritt! Jag arbetade han först några varv på en volt vid A sen några varv på en volt vid B och ett par varv på en volt vid C och några varv på en volt vid E Och sedan likadant i andra varvet och så jobbade jag han en bra stund jag tänkte myket på att ha honom Ställd åt rätt håll hela tiden, han gick faktiskt stundtlas i form i skritten när jag började trava på volt oh my good vilken fin form han gick i och när han tyckte att det började bli jobbigt att arbeta i rätt form så gick han bakom handen men då fick ag upp huvudet på honom igen han var likadan i galoppen där gick han också jättefint i form! Så jag e jättetaggad att träna dressyr idag asså!


Vi hörs senare!


Pous:*Lovisa<3<3

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards