mittponnyliv

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Lovisa Sjöberg - 11 augusti 2011 19:07

Det flyger många tankar genom mitt huvud just nu:/

Jag har ju ett mål att bli placerad i L:C men sedan så får jag dåliga tankar runt det och då tänker jag: Jag är 13 år och har en häst som har gått MSV dressyr men jag kan inte få min ponny att gå i form vad gör jag för fel? Sedan ser jag en liten unge på en liten busig b-ponny som har sin ponny i en jättefin stadig form! och då tänker jag vad har jag gjort för fel`??


Igår på dressyr träningen så gick det ju inte så bra:/ När jag började värma han i traven så markerade han och när man tryckte vid bogen så reagerade han!:(

Så vi fick lasta han igen så det blev ingen träning! Men vi åkte till hedmans och världens bästa mamma köpte nya säkerhetsstigbyglar till mig från mark todd! och även nya stigläder från globus! TACK MAMMA!!


Men idag var Athos bättre han reagerade inte när man tryckte vi bogen så han hade nog bara sträck sig eller något eller så låg sadeln och tryckte honom där! Idag har jag varit ute på promenad med min älskling! Så håller tummarna nu för att det går bra!


 

Bilden är på fel håll men orkar inte vända på den! så ni får vrida på huvudet!

// Lovisa!

Av Lovisa Sjöberg - 11 augusti 2011 00:15

Lite produkter som jag skulle kunna tänka mig att använda!


   

Eskadron easy air benskydd!

   

JW hjälm!

    

JW benskydd

 

                 

  

Några olika täcken från eskadron!


    

Kingsland jacka!

 

mountain horse stövlar!

 

sprengerstigbyglar!

 

softup stigbyglar!

 

Helskodda ridbyxor!

 

eskadron schabrak!

 

Tretorn stövlar!

 

JW luva    

Mountain horse tävlingsridbyxor  

 

tretornstövlar

   

JW schabrak!

 

Rase safe säkerhets väst! hade en sånhär förut de är otroligt sköna!


// Lovisa

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards