mittponnyliv

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Lovisa Sjöberg - 2 augusti 2011 17:03

Sorry för dålig uppdatering men jag har varit med världens bästa Lisa!<3

Jag kan ju säga vad vi har gjort!


IGÅR: Hon kom med bussen halv 12 och sedan så åkte vi hem satt vid datan  och åt lunch sedan stack vi ner ll nossan och badade det var faktiskt grymt skönt!!! Efter det gick vi ut i stallet för mamma hade sagt att det var dressyrträning igår men det är på onsdag fick vi reda på sedan men jag red ut istället och Lisa cyklade med och fotade mig och Athos! bilder kommer! När vi hade varit i stallet så gick vi ner till nossan igen och badade fast då var mamma,pappa,Linda,brorsan,moster,jag och Lisa ockå med och badade det var lika skönt då! Jag,brorsan och Lisa tog båten och rodde en sväng det var jättemysigt att sitta där i båtn när det var alldeles tyst och lugnt! När vi kom tillbaka till bryggan så tog jag och lisa varsin flytleksak och hängde efter båten!:P

När vi hade badat färdigt gick vi ut till stallet igen och körde Magic han var jätteduktig! Bilder kommer!  När vi hade släppt ut magic så gick jag och lisa till paddocken och fotade när vi hoppade över ett hinder:P

På kvällen kollade jag och Lisa på film till klocka 11:O


Det vi gjorde idag kommer i morgon orkar inte skriva mer nu! puss Lovisa:*


   

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards