mittponnyliv

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Mitt och Athos tävlingsår 2011 del 2!!

Av Lovisa Sjöberg - 12 januari 2012 11:00

Okejj här kommer då del 2 av mitt tävlingsår 2011!


24/9 Lokal dressyr floby ryttarförening Lc:1 och Lc:2

L:C 1 förklassen:

På framridningen gick allt bara åt HEL***E Athos var stel och okoncentrerad plus att det var för många på framridningen samtidigt..

Och väl inne på banan så gick det också åt skogen Athos var motsträvig och ville inte lyssna och jag var okoncentrerad.. och sen fick vi ett avbrott i galoppen! Och på allt detta lyckades jag göra något med mitt ben så att jag knappt kunde röra det inne på banan så jag satt bara där som en stel docka med ena benet..

I denna klassen skrapade vi ihop ynka 129 p och 47,77 % det var en mindre glad Lovisa som tog in sin häst i transporten efter det..


L:C 2 lagklassen:


På framridnigen så var det likandant som i förklassen.

Och väl inne på banan så orkade jag inte rida ordentligt och vi fick även ett avbrott där i galoppen.

Och i denna klass skrapade vi ihop ynka 119 p och 42.500 %

Men sen fick jag reda på att detta var en väldigt hård dommare som var väldigt snål med poängen.. :(


Här är lite bilder från denna tävlingen:

 


     


DEt kommer en del 3 med de två sista tävlingarna en anna dag!


// Lovisa Linnéa<3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Sjöberg - 12 april 2012 00:00

Hej idag är det ett helt år sedan jag köpte athos!!<3<3<3<3     Bild på min älskade!!                        Det var kärlek från första ögonkastet!! ...

Av Lovisa Sjöberg - 11 april 2012 20:53

Jag funderar på att använda denna blogg till att skriva lite om hur det har gått på olika träningar/tävlingar för mig och mina ponnyer.... jag får nog ta och fundera på det ett tag till..   Kram Lovisa <3<3   ...

Av Lovisa Sjöberg - 11 april 2012 20:53

Jag funderar på att använda denna blogg till att skriva lite om hur det har gått på olika träningar/tävlingar för mig och mina ponnyer.... jag får nog ta och fundera på det ett tag till..   Kram Lovisa <3<3   ...

Av Lovisa Sjöberg - 29 januari 2012 16:37

Nu har jag flyttat bloggen så nu kan ni följa mig Athos och Magic på blogg.se istället här är min nya adresse!   http://athosomagic.blogg.se/   Hoppas ni fortsätter följa min blogg! :D   // Lovisa<3<3 ...

Av Lovisa Sjöberg - 29 januari 2012 16:21

Jag kommer flytta bloggen till blogg.se för då kommer jag lättare kunna blogga från mobilen med bilder och sånt!   Lovsia ...

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Skapa flashcards