mittponnyliv

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

ett helt år!!

Av Lovisa Sjöberg - 12 april 2012 00:00

Hej

idag är det ett helt år sedan jag köpte athos!!<3<3<3<3



Bild på min älskade!!


                  


Det var kärlek från första ögonkastet!!

 
 
Cornelia & Alice

Cornelia & Alice

12 augusti 2012 20:07

Hej vad kul att du håller på med samma intresse som oss ! HÄSTAR!
vi håller på med hoppning om du vill så får du gärna kolla våran blogg och skriva visare den på din blogg kanske så kan vi skriva ut din!? http://hoppskutt.bloggplatsen.se
kram Alice & Cornalia!

http://hoppskutt.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Sjöberg - 11 april 2012 20:53

Jag funderar på att använda denna blogg till att skriva lite om hur det har gått på olika träningar/tävlingar för mig och mina ponnyer.... jag får nog ta och fundera på det ett tag till..   Kram Lovisa <3<3   ...

Av Lovisa Sjöberg - 11 april 2012 20:53

Jag funderar på att använda denna blogg till att skriva lite om hur det har gått på olika träningar/tävlingar för mig och mina ponnyer.... jag får nog ta och fundera på det ett tag till..   Kram Lovisa <3<3   ...

Av Lovisa Sjöberg - 29 januari 2012 16:37

Nu har jag flyttat bloggen så nu kan ni följa mig Athos och Magic på blogg.se istället här är min nya adresse!   http://athosomagic.blogg.se/   Hoppas ni fortsätter följa min blogg! :D   // Lovisa<3<3 ...

Av Lovisa Sjöberg - 29 januari 2012 16:21

Jag kommer flytta bloggen till blogg.se för då kommer jag lättare kunna blogga från mobilen med bilder och sånt!   Lovsia ...

Av Lovisa Sjöberg - 20 januari 2012 18:31

Jag har funderat på att flytta bloggen till blogg.se istället för bloggplatsen.se så nu får NI kommentera ch bestämma hur jag ska göra!...

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Skapa flashcards