mittponnyliv

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Lovisa Sjöberg - 19 juni 2011 20:26

Idag har jag varit med Alice och vi har haft kul!!!  

Jag och mamma har även haft hand om min mosters hästar så var och släppte ut dem och mockade för dem i morses och när jag skulle fylla på vatten så ställde sig shippen på slangen och skulle absolut inte flytta på sig  tillslut flyttade han på sig så att jag kunde ge dem vatten  

Har inte ridit Athos idag an fick vila eftersom han var superduktig igår och vi ska dresyr träna i morgon så tänkte att det kunde vara rättvist!  



//Lovisa<3

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards