mittponnyliv

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Lovisa Sjöberg - 12 juni 2011 20:46

Hejhej!  


Idag har jag faktiskt hunnit med att göra en del saker!!

Men i natt vi 12 så ringer det i telefonen och de frågar mamma om våra hästar hade rymt. Så vi gick ut och kollade men alla våra hästar var hemma men sedan så är det jennys hästar som har rymt ur hagen också får mamma och pappa cykla ut och hjälpa till att leta efter dem men de har redan hittat dem och tagit dem till stallet så de fick cykla hem igen! Fick lite lätt och lagon hjärtat i halsgropen när de trodde att det var vår men när det inte var det så blev jag lugn igen!


När jag vaknade så slöa jag lite och sedan kokade jag potatis som vi skulle ha till lunch sen åkte jag, mamma, pappa och mammas faster gun till vedum och köpte skor men jag köpte inga hade redan fått skor.


När jag kom hem så bakade jag en tigerkaka och fixade för min lilla kanin bus!

Efter det red jag mamma och Linda ut en sväng också skulle vi rida förbi grisarna och då blev alla jättefjantiga så jag fick hoppa av Athos och leda förbi han och då gick alla snällt efter! tok hästar:P


Men nu ska jag nana!!


// Lovisa

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards