mittponnyliv

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Lovisa Sjöberg - 24 maj 2011 19:56

Hej!


Hann inte blogga igår för när jg kom hem från skolan gjorde jag lite annat sedan red jag och Linda ut i skogen och Athos gick jäättefint!!<3

Vi red in på en stig där det låg 2 stockar över stigen så vi travde bort över stockarna sedan vände vi och då red Linda före mig och då blev Athos så taggad att han typ "stegrade" sig och då la jag galoppskänkel så han sköt iväg  

Han tyckte det var jätteroligt!!

Det finns även en sandgrop med några små hinder över vägen där red vi ner och tog några skutt det tyckte han ju också var jätteskojj  

Stretchade han när jag kom hem och släppte ut han!

Guud vad stolt jag var över han!<3


Idag har jag inte ridit för det har blåsigt som f*n!

Gick i krokar över vägen när jag skulle gå hem  


// Lovisa<3


MIn älskade Athos!

  <3<3<3 vi föralltid<3


Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards