mittponnyliv

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Lovisa Sjöberg - 10 maj 2011 20:38

Hejsan mina kära läsare!


Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid att blogga nu när det är så fint väder och har haft as mycket att göra!

Men kan säga lite kort vad jag har gjort de dagar jag hr varit borta!!


Torsdag: Först skolan sedan hoppträning för Sivert på eftermiddagen

Athos gick som en dröm var såå stolt över han!!

Han hoppade solklart på alla hinder och tvekade inte en sekund  


På slutet fick vi hoppa ett sorts fälttävlans hinder och det såg ungefär ut såhär:

Det gick tyvärr inte att ladda upp bilden men det var typ att man skulle hoppa in i en vinkel och ut ur en vinkel så att man skulle träna på att rama in sin ponny.

Men när jag kan ladda upp bilder igen så lovar jag att den kommer!


Fredag: Först skolan och sedan mys med familjen!


Lördag: drog jag och min scoutgrupp upp på hällekis för att gå på hajk där vi hade super kul!


Söndag:var det distrik mästerskap i scouting som vi deltog i och kom 4 av 6 grupper så vi var nöjda! på hemvägen stannade vi vid kiosken och köpt glass mumma:D

På kvällen åt jag och mamma hemmabakad Pizza! mumma det me:D


Igår: först skolan sedan dressyr träning för karina och jag var inte så jätte nöjd med tränigen men det var stekande hett ute och vi båda var trötta så vd mer kan man begära??


Idag: I skolan på morgonen hade vi studietig och då fick vi hae xtra friidrotts träning och vi ville:D när vi skulle gå på rörelsen så kom inte våran lärare så vi gick till Ida och hämtde pengar sedan gick vi till Ica och köpte glass:p sedan satte vi oss i saxen och åt glass samtidigt som vi kollade på när killarna skejtade:D

Red inte när jag kom hem det var såå varmt ute så jag gick och satte mig i skuggan istället:P

och nu är jag precis hemkommen från scouterna och ska snart gå och lägga mig!



Puss! Lovisa bloggar mer i morgon!:D



Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards