mittponnyliv

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Lovisa Sjöberg - 30 april 2011 22:45

Hejsan!


förmodligen så sitter jag just nu och äter smrgåstårta hos min käre mormor!:D

Imorgon kommer bilder från när jag var hos Lisa!<3<3


God natt!

Av Lovisa Sjöberg - 30 april 2011 21:15

Hejsan!


Förmodligen står jag just nu och kollar på Valborgsmässo elden!

Och förmodligen är elden precis tänd och vi står och myser i värmen och lyssnarpå när en kör sjunger och när någon håller ett vårtal!

Eller så springer jag omkring ute på en åker och är "lektant" till alla mindre barn som är det!


Ha en fortsatt bra kväll!<3


Pöss och kjam Lovisa!



Av Lovisa Sjöberg - 30 april 2011 20:15

Hejsan allihopa!

 idag har jag varit hos Lisa hela dagen hade med mig Magic dit så typ när jag kom så red vi ut i ca 1 timme och efter det badade vi magic och fikade:)

Sedan putsade vi upp Lisas utrustning lite  

Magic fick gå i en gräshage hos dem han blev jätte arg när han fick stå ensam i stallet så det var lösningen på att han typ inte skulle riva boxen helt och hållet!! :P


Vi har även gjort en blogg tillsammans och det är denna: http://teamponnysar.bloggplatsen.se/


Kommer att göra lite tidsinställda inlägg till kvällen:D



// Lovisa



Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards