mittponnyliv

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Lovisa Sjöberg - 1 april 2011 18:41

Hej!


Idag är det ju första april och jag har lurat många!!  

Antingen så beror det på att de är lättlurade eller att jag har bra Aprilskämt 

Idag efter skolan så kom jag hem ganska tidigt för han kör en annan runda på fredagar vilket betyder att jag kommer hem 20 minuter tidigare  


Och på våran engelska i skolan så lurade hela klassen våran lärare vi sa till henne att Ida hade fått astma anfall och att hon hade fått åka in med ambulans och våran lärare gick på det och 10 minuter efter att vi hade sagt det till henne kommer Ida och Joanna in genom dörren och då säger hela klassen APRILAPRIL!!

Så våran lärare gick verkligen på det skämtet  


Men eftersom att jag inte har fått in några bilder till tävlingen så blir det ingen vinnare tyvärr!   


Idag har jag även nu på eftermiddagen varit och hjälp min moster med hästarna såsom fodra mocka och insläpp! Det ena stoet ska ha ett föl i slutet av april så hon är riktigt stor nu  


 


Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards