mittponnyliv

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Lovisa Sjöberg - 7 april 2011 19:44

Hej idag har det varit en okejj skoldag  


På so hade Emil ( en kille i klassen) med sig en leksaks pistol och när man trycker på avtryckare n så får man en el stöt och vi provde det på Carin och hon blev as rädd  


det blev ingen ridning idag heller men SKA rida honom imorgon!!


Puss Lovisa<3<3

Av Lovisa Sjöberg - 7 april 2011 19:27

Detta blir ett inlägg till Bella för att jag vill visa för henne hur mycket hon betyder för mig!


DIkt:

 

Det är dig jag kan prata med när jag är ledsen det är du som stöttar mig och det är du som jag alltid kan lita på

det är dig som jag känner mig trygg med

när du uppmanar mig till at göra saker som jag tror at jag inte kan

du är den perfekta vännen som alltid finns vi minsida det är dig som jag ringer om det har hänt något eller om jag är ledsen och bara vill gå under jorden!!

När jag förlorade Monique  var det dig jag ville träfa och bara gråta i din varma famn och känna ditt hjärta slå<3

Skulle jag förlora dig skulle jag så blir livet aldrig vanligt igen!<3

I vissa lägen känns du so syster för mig som alltid ställer upp!!

Du är det bästa som hänt mig!<3<3 '



Bildern på dig som jag bara älskar! 


    


Min Bästaste vän i alla lägen!!<3<3<3<3









// Lovisa

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards