mittponnyliv

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Lite bad uppdatering??? Ja!!

Av Lovisa Sjöberg - 20 december 2011 17:53

Jag har inte uppdaterat så bra det vet jag men det är inte så lätt nu när det är slutet på skolterminen för i år!:) Man måste ju hinna bli klar med allting innan skolan slutar;)Jag kan ju dra lite kort vad jag har gjort nu när jag inte har uppdaterat! I lördags så var vi i Alingsås och julhandlade! Och i söndags så red jag ut med Linda och min supertagggade lila ponny var jätteglad som vanligt:) Vi skulle galoppera och gissa vad han gjorde då eller den lilla bus ponnyn bockade så att jag var nära på att flyga av:P Men jag höll mig kvar som tur var!!:) Och efter det så åkte vi till skogen och hämtade julgran att ha inne:) Och efter det så åkte vi raka vägen hen och bakade pepparkakor eller rättaresagt mamma kavlade och jag tryckte ut pepparkakorna:)Goa blev det iallafall! Och igår så red jag Athos när jag kom hem. Det blev en baracks tur på hackamoret på gårdsplanen för paddocken var jätte knagglig! Men fin var han iallafall min fina prins:) Igår var även sista "riktiga" dagen i skolan:) Idag i skolan så hade vi typ en dag där hela sjuan hade aktiviteter tillsammans så vi började med en tipspromenad på morgonenOch sedan var det julshow i aulan den var grym kan jag säga asså!! Och efter lunch så hade vi pyssel och spel verkstäder!:)Och nu e jag hemma efter en lång rolig dag i skolan:) Imorgon är det sista dagen och vi går bara til 10!!:D Och efter skolan ska jag, mamma och brorsan åka till Lidköping och handla det sista och sen ska viHem till några av våra kompisar och äta:)// Lovisa Linnéa<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Sjöberg - 12 april 2012 00:00

Hej idag är det ett helt år sedan jag köpte athos!!<3<3<3<3     Bild på min älskade!!                        Det var kärlek från första ögonkastet!! ...

Av Lovisa Sjöberg - 11 april 2012 20:53

Jag funderar på att använda denna blogg till att skriva lite om hur det har gått på olika träningar/tävlingar för mig och mina ponnyer.... jag får nog ta och fundera på det ett tag till..   Kram Lovisa <3<3   ...

Av Lovisa Sjöberg - 11 april 2012 20:53

Jag funderar på att använda denna blogg till att skriva lite om hur det har gått på olika träningar/tävlingar för mig och mina ponnyer.... jag får nog ta och fundera på det ett tag till..   Kram Lovisa <3<3   ...

Av Lovisa Sjöberg - 29 januari 2012 16:37

Nu har jag flyttat bloggen så nu kan ni följa mig Athos och Magic på blogg.se istället här är min nya adresse!   http://athosomagic.blogg.se/   Hoppas ni fortsätter följa min blogg! :D   // Lovisa<3<3 ...

Av Lovisa Sjöberg - 29 januari 2012 16:21

Jag kommer flytta bloggen till blogg.se för då kommer jag lättare kunna blogga från mobilen med bilder och sånt!   Lovsia ...

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards