mittponnyliv

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Lovisa Sjöberg - 5 november 2011 21:34

Lånade min sysslings dator lite 

Vi håller på att baka cup cakes mumma!!:)


Uppdaterar er mer imorgon!!<3<3



// Lovisa Linnéa3<3<3 

Av Lovisa Sjöberg - 5 november 2011 16:31

Idag fick athos sig ett skrittpass där jag jobbade på att ha en jämn kontakt med tygeln och att ha händerna stilla.

Jag jobbade honom på mkt linjer och på att få honom så mjuk som möjligt och athos har ju det extra svårt att jobba sig i skritten men han jobbade faktiskt jättebra i högervarvet vänster är ju liite svårare men han jobbade sig bra i det varvet också!:)


Nu sak jag ta och hoppa in i duschen för att sen åka vidare till nossebro på lite kalajs!:)


// Lovisa Linnéa<3


 


My love now and forever<3<3

Av Lovisa Sjöberg - 5 november 2011 13:59

Idag har jag hjälp mamma att sätta ihop lite möbler och nu sak jag gå ut och ta hand om mina pollar!  

Ska prova det nya pannbandet på Athos hoppas han blir fin i det!  


Ska även lägga på han schabraket och se hur under dunder snygg han blir i den färgen<3


// Lovisa Linnéa<3<3

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards