mittponnyliv

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Lovisa Sjöberg - 23 oktober 2011 20:56

Jag skulle vilja testa de här Magic brusch och se om det verkligen funkar som alla säger!


Om jag skulle köpa en uppsätting magic brusch så skulle jag såklart köpa dom rosa!



 




// Lovisa Linnéa<3<3

Av Lovisa Sjöberg - 23 oktober 2011 19:15

Athos:

Athos fick sig en uteritt med moster och Linda men den ska vi inte tala om hur dåligt den gick!


Magic:

Magic fick göra långa tyglar där ha skulle göra framdelsvändning och volter och flytta sig i sidled:)

På slutet körde jag lite frihets dressyr!

Det tyckte lille magic var skit sköjj!


Vi avmaskade även våra hästar odag och Magic ville inte ha sitt maskmedel och Athos tyckte nog oh maskmedel vad gott!:P


// Lovisa Linnéa<3<3


 

Av Lovisa Sjöberg - 23 oktober 2011 13:15

Hiss:

  • Det är fina färger på löven
  • Man kan ta fina höstbilder med hästarna
  • Det är en behaglig temperatur inte för varm inte för kall
  • Hästarnas mysiga päls börjar komma

Diss:

  • Det blåser mycket
  • Det är mörkt när jag går till skolan och mörkt när jag kommer hem
  • Man kan inte rida ut på kvällarna utan reflexer
  • Man måste ha långkalsonger på sig när man rider för att inte frysa benen av sig!

// Lovisa Linnéa<3


 


Av Lovisa Sjöberg - 23 oktober 2011 12:15

Min favorit gren är Dressyr! förut älskade jag hoppning men vid liite för många avramlingar i samband med hoppning så bytte jag till dressyren och satsar nu helhjärta med att kunna rida ponny DM i dressyr innan ponnytiden är över!:)

Mitt största mål är att nogn gång få rida dressyr SM!<3

Men så långt får vi se om jag kommer!


// Lovisa Linnéa<3


          Det är inga Athos dressyrbilder men det är dressyrbilder på mig och Monique!<3

Av Lovisa Sjöberg - 23 oktober 2011 11:04

Jag har varit vaken ett tag nu men har  inte orkat uppdatera er förän nu  

Det var en toppen födelsedag igår fick många fina presenter!  

Nu kan jag även inhandla en ny säkerhetsväst eftersom min gamla gick sönder  

Det blir ridning av Athos idag och "Långa tyglar" på Magic!<3

ska försöka göra nårga tidsintällda inlägg som kommer upp under dagen!:)

Dag 10 kommer upp idag med!

Vi hörs senare<3


/ Lovisa Linnéa<3 


 

Sök i bloggen

Presentation


Jag är en tjej på 13 år som har två egna ponnyer som heter Blue Magic & A Athos.
Jag är en Dressyrryttare och det kommer ni märka här i bloggen!
Ni kommer få följa mig och mina ponnyer på tävling,träning, i motgångar och i framgångar!
ENJOY!

Rösta här!

Vad tycker ni om den nya designen och headern??
 HISS
 DISS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Ponny bilder

                                                                                                               

                              

Alla bilder där hästen ser ut som denhär i färgen är min gamla ponny som jag tycärr fick avliva i februari!<3 saknar dig gumman!<3  


Ovido - Quiz & Flashcards